Dagen innan bröllopet!

Idag är det dagen innan bröllopet, har haft sjukt mycket att göra idag men så kul! gjort massor med kransar, kört fyrhjuling oh skjutsat massor, gjort skyltar mm. Har gått i bikini hela dagen, det va jätte varmt idag, hm.. typ 25 grader, när man jobbar och håller på blir det ganska så jättevarmt! Att fixa allt till bröllop är så himla roligt, speciellt med de personerna som jag är med, kan inte bli mycket roligare!! Iaf imorgon är den strooora dagen, min syster ska gifta sig! kan inte förstå det än. Kommer falla några tårar imorgon, har blirvit så känslig på sista tiden haha. Det kommer nästan bara unga människor så det kommer bli en lååååång natt med massa dans och sång :)

För övrigt har jag klippt mig idag, klippte typ 1 decimeter! Fast det är riktigt skönt, håret växer ändå jätte snabbt på sommaren.





frida (trollet) & sis gör hjärtkransar! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0