only by night i smedby


på förfesten

Kvällen började med förfest hos ellen med massa tjejer, riktigt trevligt! Sen framåt halv 11 cyklade vi till smedby där det va fest hos Felix. Va så himla uttråkad till typ klockan blev halv 1 men sen blev jag as pigg och ville göra massor men då va alla typ as trötta, men jag satt där och skrattade åt allt och alla, så jag hade roligt! När vi skulle cykla hem va klockan ungefär halv 3, fortfarande jätte pigg! Alla killar som skulle gå med oss va inte så pigga, gick typ i slowmotion... Fast dom skulle gå till lindö hahah. Vi va hemma runt halv 5 och då blev jag trött! Amanda och jag ställde oss i köket kl halv 5 och lagade nudlar för vi va så hungriga, sen fastnade vi där och satt och pratade ett bra tag. Idag mår jag sådär, ganska trött, sliten och seg. menmen så värt! man måste ju leva livet!

Imorgon är det egentligen party i krokek hos en kille men jag pallar inte gå dit, kör på party på lördag ist hemma i viken ;) Nu åker jag till landet en sväng och ska träffa lite roligt folk som jag inte träffat på ett tag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0