regn..regn...regn !




Det har regnat precis hela dagen, fy fan vad jag hatar det! Idag har jag spenderat min dag med syster och bror på landet, massa mys med god mat, godis och väldans massa filmer :)
Imorgon åker jag in till stora staden norrköping, tänker verkligen inte vara ute i skärgården när det regnar nej fy satan! Sen får jag se lite vad som händer i veckan! hoppas på fest, men ska iaf va med vännerna osv. Tisdag kanske jag och mamma åker och hälsar på min häst som jag sålde för ett tag sen, får se lite!

Snart åker amanda och jag till malta! Bara en och en halv vecka kvar, kan inte ens föreställa mig hur kul det kommer att bli! åhhh!

Kommentarer
Postat av: Anonym

mycket fin !

2009-07-19 @ 22:20:30
Postat av: - iSABELLA

gud så söt :)

2009-07-19 @ 22:52:37
URL: http://hejisabellas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0