sliten som bara den.

I Fredags va det fest hos hannes, riktigt roligt. Stannade typ bara till 1 för vi skulle till stockholm på lördagen. Kvällen blev iaf lyckad trotts att amanda och jag va ganska så bakis. jag har med mig kameran överallt men jag glömmer jämt att fota och när man väl gör det så lyckas man aldrig fota när man har som roligast..

Igår åkte a&a och jag upp tillstockholm för poolparty hos alex och alla killarna. Började med att blåsa upp 80 ballonger som vi skulle fylla i poolen och det gjorde vi MEN när vi väl skulle bada typ 5 timmar efter hade alla gått sönder... Vi bastade och badade hela kvällen och natten och en hel del dricka blev det också :) Va så himla skönt i poolen, 29 grader! underbart! Hade tagit massa kort men sen dagen efter så va alla korten borta? vet inte vem som tog bort dom, taskigt värre.  Vi fick skjuts hem idag iaf, det va skönt. Nu ligger jag bara hemma och slappar, så jävla skönt! har inte gjort det på jätte länge. ensam hemma idag och allt, kan inte bli så mycket bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0