thursday and i like it.

Yepp idag är det torsdag!
kom nyss in från en timmas springtur, så jag är ganska så trött nu! Idag har det varit strålande sol och klarblå himmel hela dagen fy fan va nice säger jag bara! har fixat grejer till bröllpet hela dagen, satt upp partytält, målat skyltar, ja och massor. Snart är det lördag och då ska min syster gifta sig, galetgaletgaaaalet kul!! Imorgon kommer flisan till moi och en massa fler folk. Vi ska nog bara ligga och steka nere vid vattnet orkar inte något annat haha. Sen är det plötsligt lördag :) och då kommer A&A också :) Och såklart alla gäster som är 100 pers ae det kommer

bli så galet jävla mys och kul. Just det, jag ska vara tärna också! :)

Denhär långklänningen ska jag ha på bröllopet på lördag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0