what a day!

Igår gifte sig syster med stefan, så numera heter min syster Sofie Nordin ist för Ringborg. Det va en så himla vacker vigsel, så vill jag också ha det den dagen jag gifter mig. Dom gifte sig på våran gård nere vid vattnet på en udde. Jag, frida, cilla, helena och jenny va tärnor. Alla stog där nere vid udden och sen när en kille började sjunga gick sofie och vi alla tärnor ner för ängen till udden. När vi va påväg ner ser jag hur stefan börjar att gråta och tillslut står han och storgråter för att han tycker att sofie är så vacker och för hur lyckligt lottad han är! Då började jag också gråta såklart och sofie med. Jag stog och grät hela vigseln för att det va så fint. Sen i slutet av vigseln när en kille sjunger och spelar "over the rainbow" på gitarr släpper alla 100 personer en varsin vit balllong.. ae det va så overkligt vackert man kan inte beskriva det med ord! Till och med min bror började gråta och han gråter väldigt sällan. Jag har aldrig i hela mitt liv varit så lycklig för någonannan som jag var för sofie och stefan. Man såg verkligen hur lyckliga dom är och hur mycket dom verkligen älskar varandra. Den känslan går inte att beskriva utan bara att uppleva. Det är verkligen något speciellt när ens bror eller syster gifter sig, när man ser deras lycka. När dom inte kan sluta le när som ser varandra, det är att älska någon på riktigt!

Sen blev det mingel och sedan middag och efterrätt! blev en hel del tal, massa roliga tal och såger. Det va mest unga där så det va galet kul! Efter efterrätten började den riktiga festen!! Dansade helakvällen lång, buggade, lärde mig till och med dansa seriöst med min stupfulla kusin martin. men det roligaste va nog när jag och massa kompisar fyllde heliumballonger och tog dom, sjukt kul. Asså det kan jag ha roligt med hur länge som helst, man pratar så jävla kul! Har massa videos på det haha! Vi åkte hem vid fyra,va sjukt trött då. Men det va massor med folk som festade vidare till klockan 7 det är galet hahaha. Jag säger bara att helium är något man måste uppleva, finns nog inget roligare, dock är jag väldigt lättroad men men PROVA det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0