big love till skärgården

måste bara säga att skärgården kanske är det mest omtyckta stället på jorden, iaf när det är så fint väder som det är nu!
Just nu är jag ute på sommarstället på ålö i gryts skärgård. love!
Idag har jag, sis och jenny stekt hela dagen nere vid havet och självklart åkt vattenskidor, är ju inte så duktig men det är kul! Kanske ska försöka ge mig in på wakeboard snart?... om jag vågar vill säga!
imorgon kommer amanda och alicia ut hit till mig, massa mys. sen på lördag åker vi nog till stockholm
 till alex (italiano) på poolparty, kommer bli g r y m t.
Nu blir det sängen, ska upp klockan 8 imorgon och gå powerwalk med sis.. vilken snäll syster man är ibland. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0