only by night

I lördags va det party i lindö hos matta, riktikt trevligt och roligt folk! Älskar verkligen sommaren när man kan sitta ute hela natten i linne och shorts fast lite myggbett fick jag allt, inte lite kul kanske. men...det va verkligen inte min dag direkt..jag började med att spilla ut halva min drink på matta (han som hade festen) sen typ en kvart senare när jag skulle sträcka mig efter en en grej så smäller jag till ett glas så det går sönder i tusen bitar och alla runt om mig blev nerskvätta.. ha ha ha. sen brände jag en med ciggen också.. inte min dag! Men en lyckad kväll ändå! ett jäkla tjat om p o h g och allt va det nu va. svåra grejer det där.Kom hem vid 4, och somnade kanske 5? och sen upp vid halv 9.. puh! jag klarar verkligen inte av sånt. Aja riktigt lyckat kväll i alla fall :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0